Saturday, December 4, 2010

Terima Kasih Ya Allah

Alhamdullilah sampai hari ini Allah masih memberikanku nikmat umur,nikmat sihat,nikmat rezeki yg penuh berkat dan nikmat keluarga yang bahagia.


Semoga sisa umur ini bermanfaat bagi orang lain dan sentiasa beroleh keberkatan dari-Nya..
"Ya Allah, berilah keselamatan dan kesihatan kepadaku. Ya Allah, berilah keselamatan pada pendengaranku. Ya Allah, berilah keselamatan pada penglihatanku. Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu dari kekufuran dan kefakiran. Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu dari siksa kubur.


"Ya Allah, perbaikilah urusan agamaku yang menjadi pegangan bagi setiap urusanku. Perbaikilah duniaku yang di situlah urusan kehidupanku. Lindungi keluargaku selalu dalam keredhaaan-Mu,jadikan anak2ku anak yang soleh dan solehah dan rumah tangga yang sakinah,mawaddah dan warahmah,Mudahkanlah segala urusanku dan jauhkanlah dari fitnah di dunia dan akhirat,Mudahkan jalanku dalam menjemput rezeki-Mu yang penuh Barakah Ya Allah,Mudahkan selalu jalanku untuk dapat kebahagiaan ,Mudahkan jalanku untuk selalu dapat kembali ke Baitullah,ke rumah-Mu ya Allah..Perbaikilah akhiratku yang ke sanalah aku akan kembali. Jadikanlah hidupku ini sebagai tambahan kesempatan untuk memperbanyak amal kebajikan, dan jadikanlah kematianku sebagai jalan keluar bagiku dari segala  kesulitan,kesedihan dan kesengsaraan hidup di dunia."


AMIN...

 

No comments:

Post a Comment